Fullt på gymmet

Väglaget igår var inte speciellt kul så jag bestämde mig för att dra in till gymmet istället, köra ett grymt intervallpass på bandet och sen fullständigt pumpa ut dom sista krafterna med lite styrka. Hade även bestämt mig för att duscha där och kanske bada bastu en stund. Här skulle lyxas och spakänslan och "jag"-känslan skulle frammanas. Kliver in på gymmet och blir stående, jag gapar säkert också, jävelberg me folk där va! Va fasen??!! Då blir jag helt ställd och vet inte alls hur jag ska lägga om mitt program för att jag ska få ut så mycke av det ändå... Kikar bort mot löpbanden, näpp fullt, crossen då? näpp fullt. Det är bara en stackars övergiven cykel kvar, jaha, då trampar vi väl lite på den då... All motivation försvinner. Fumlande får jag ner sadeln till lagom nivå och hoppar upp. 5 minuter senare har det blivit lite mer plats på mattan, bra då kör vi lite på den. Men all motivation och fantasi är som bortblåst. Tar fram en boll och gör lite gymnastiska balansövningar på den och kramar även om en bosu en liten stund. Sen bara står jag där, blickar ut över det överfulla gymmet och bara tappar allt vad sting heter. Tar min flaska och går ut. Besviken. Får nog ta med lite träningskläder till faderskapet så får min stora lillbrorsa släpa med mig till gymmet där.... 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Var verkligen AS mycket folk när jag var där i Måndags oxå :( Tacka vet jag våran tid på M huset med både Body Attack och Boot Camp :D

Svar: Det var grejjer det! Synd att dom inte körde bootcamp alltid... va riktigt bra träning... o snygg tränare.... ;)
Terese Wahrenberg

2013-02-06 @ 15:50:19
URL: http://lifeofhoff.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0