Fredagsmys

Ja, vad som stod på menyn igår kväll kunde ni ju läsa i mitt förra inlägg. Att filén var på 1,9kg stod ingenstans men det var den. Fasen det orkar vi ju inte äta upp. Men så har vi ju en karl som ställer upp i vått o torrt. Så igår var hela min lilla familj samlad; båda mina barn Tilda och Casper, båda mina karlar Jimmie och Christian och alla "mina" hundar Bea, Gry, Tira (dräktig), Lova (löper), Bella (på g in i löp) och Lystra. En god måltid och mysfaktor på hög nivå. Njöt i fulla drag.
 
Idag har Jimmie varit hemma på morgonen! Supermysigt! Alla njöt vi i fulla drag!
 

Kommentarer
Postat av: Helene

Vi åt oxfilé, hasselbackspotatis, grillad sparris, stekta champinjoner och whiskysås. Inte så dumt. Men då har ni älgfilé kvar.... hm.... låt se, vi är lediga på måndag kväll.... Skojar bara. Puss på er!

2013-02-16 @ 10:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0