Energinivå

En tripp till Dalarna är som balsam för själen...
 
Antal skrattsalvor: ingen aning
Antal duschar för lilla Tette: 3
Antal duschar ENSAM: 2 (Kika var med en gång... hm... no comments)
Antal bastubad: 1 fast typ fyra stycken under den gången ;)
Antal öl i bastun: 2 var
Antal öl under hela helgen: .... jättemånga.....
Antal feelgood-händelser: oräkneliga
Antal glas vin: .... jättemånga....
 
Energinivå¨när jag åker till Dalarna: nära noll
Energinivå när jag lämnar Dalarna: max
Energinivå när jag kliver ur bilen: lite över max tror jag faktiskt, hade ju suttit still i åtta timmar....
 
Var tvungen att dränera bort lite energi för att över huvudtaget kunna lägga huvudet på kudden ikväll... Så när vi kom hem packade vi ur bilen. Sen packade jag upp våra väskor, tvättade, vek tvätt, slängde in ren tvätt i garderoben, lagade mat, badade två barn, skurade ugnen och sen satte jag mig ner med en martini i handen. Go kväll!

Kommentarer
Postat av: Kika

Det är så fantastiskt underbart skönt att bli PÅFyLLD av er vi längtar förstås redan till nästa gång tack för att ni finns

Svar: Jasså du gav dig attans på att kommentera nu?! Det var roligt o se! Fortsätt med det! Kramen!!
Terese Wahrenberg

2013-02-11 @ 20:51:39
Postat av: Helene

Oj oj. Det betyget blev jag faktiskt avundsjuk på....

2013-02-12 @ 10:58:03
Postat av: Monica WB

Komma bort ibland är EN sak, finnas jämt EN annan, Helene..
<3

2013-02-13 @ 09:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0