Dans var det

Igår åkte jag och Albert ner till Ramshall för att förgylla alla andras kväll med våran fantastiska närvaro och skojfriskhet. Där slöt vi upp med Emilie och en hel massa andra känningar. Många roliga danser fick jag trots mitt knä. Fick även "gnussat"... Vet ni inte va det är?? Tråkigt för er.... Har provat några gånger men inte trivts. Dansade me en skön göteborgare igår som minsann tyckte att jag skulle prova. Sagt o gjort, kände mig bekväm me honom så här skulle gnussas.... Funkade riktigt bra. Trivdes. Kunde slappna av. Tills jag kände en svettdroppe vandra nerför min panna, ögat, kinden, läpparna, uuuuäääärrk! Va fan, det var ju inte ens mitt svett!! Nähe, tacka vet jag standardutförande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0