Tjurhuve och djävulshorn

Ja nu sticker dom fram. Dom där små djävulshornen. Psykladdningen har börjat. 
 
Dansen igår gick bra. Foten var trött efter tre timmar men hade inte mer ont idag än innan. Då vill man ju testa om den klarar stötarna från en löptur. Sticker ut utan några större förväntningar tillsammans med Lystra och Lova. Det blev liiiite längre än jag tänkt mig. Vi avverkade 9,1 km på 49 minuter. Sug på den. Tette is back in the game! Går nio km så bra, utan några direkta känningar i foten då ska jag fan utmana mig själv o köra 21 km på lördag! Kan ju gå skadad sen om det skiter sig, då har jag lixom inga fler mål det närmaste halvåret ;) 
 
Game on! På lördag kör vi. På lördag tar vi den där halvmaran! Yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0