Peppar peppar

Ja började dagen med att ligga o njuta lite i sängen. Casper gick ner för att gå på toa och sätta igång tv:n. Tilda satt i sin säng, pratade och lekte, nöjd. Nu skulle man ju bara vilja trycka på paus. Behålla den här känslan av äkta njutning hela dagen.... Men nä, upp måste man. Tog ett djupt andetag innan jag skulle hämta upp Tilda. Det brukar vara efter blöjbytet helvetet börjar. Blöjjan bytades relativt smärtfritt och sen gjorde vi Casper sällskap framför tv:n. Bestämmer mig för att sätta igång en maskin tvätt. Tilda börjar då tycka att det tar lite lång tid med frukosten och går helt enkelt till sopskåpet och rotar fram en gammal morotsstump. Hon är dock väldigt snabb på att slänga tillbaka den när hon ser att mamma tittar. 
 
Frukosten avlöper utan några problem och vi sticker då iväg för att handla lite. Får handlat mina varor och även en lite större apparat som min plan var att jag skulle utnyttja när Tilda sov... 
 
Handlandet går såpass bra så jag vågar släppa ungarna lösa inne på jobbet när vi kommer dit och väntar på att få pratat med Åsa. Båda ungarna sköter sig och mammans goda humör håller i sig. Jag blir mäkta förvånad när jag inser att jag fortfarande är på gott humör när jag går o lägger Tilda i sängen för hennes middagslur. 
 
Batteriet till min nya apparat hade inte laddat upp sig tillräckligt när Tilda väl hade somnat så jag fick diskat, fixat med tvätten, sopat av golvet och druckit kaffe. Sen var batteriet klart! Nu skulle apparaten testas! Den vibrerade lite väl mycke för min smak men lätt att använda och helt klart effektiv. Fick provat den ordentligt sen fick den laddas igen men vilken bra känsla jag har i kroppen nu!! Äntligen har jag min egen häcksax!! Fint blev det!
 
Nu ska det rastas hundar och sen blir det en tripp till ge-kås med Casper för att få provat ut lite regnkläder till min stora kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0