Liiiiite dött

Lite smådött här på bloggen men det har varit fullt ös! Tilda har börjat på dagis. Hon skolas in för fullt. Funkar det? oooojaaa. Har aldrig fått en chans o säga hejdå till henne, sånt trams har inte hon tid med ;) Dagis har fått alla rättesnören som en mamma kan ge.... Det blev inte så många me Tilda...
 
  • Hon stoppar ALLT i munnen
  • Blir hon arg slänger hon sig bakåt men hon verkar ha stålskalle så bara vänd ryggen till
  • Tittar man inte på henne löser hon det mesta själv
  • Ja, sele och lina är tillåtet
Än så länge har hon inte knäckt dom så hon passar nog in bra i gänget, där e ju många killar som säkert orkar med hennes buffliga attityd.
 
Vi har haft besök en vecka. Extramamma Kika var nere me deras nya tillskott Ymer. En superskön amstaff som haft en tuff start men anpassade sig bra som den nya medlemmen i den något röriga flocken Wahrenberg/Holm. Trots brist på människokontakt och hundrelationer i sitt liv fann han sig bra med vuxna, barn, unghund och halvsenil pms-stinn wachtel/jämt-tant. 
 
Idag har det börjat inhandlas till tjejkvällen som är på lördag. Ska bli vansinnigt roligt! Handlade det mesta idag så jag har två dgr på mig att försöka komma på vad jag har glömt ;)
 
Det har inte blivit mycke löpning. Blev lite anti efter prinsens minne men tänkte ta tag i det snart igen. Kanske imorgon... med vagn... vi får se. Det är lite drygt att ge sig ut med vagnen. Ungarna ska vara på dagis 12 timmar nästa vecka så då bör jag ha tid... om jag inte ger mig på min rätt långa att-göra-lista igen... ska bara få ordning på den där jävla trimmern...

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hör av dig när du vill springa så kan jag komma upp o mysa med kidsen! :)

Svar: Du e go du! Det ska jag absolut göra om det blir tillfälle! Dagis "hjälper till" i nästa vecka ;)
Terese Wahrenberg

2013-08-29 @ 21:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0