Vad har jag gett mig in på??

Nu är det mycke och nu har min att-göra-lista åkt fram igen och den kollas igenom slaviskt efter varje moment. 
 
Tupperware-kalas ikväll
Dalmasar kommer i morgon
Tilda-kalas på lördag
Tilda-kalas på söndag
Tilda-kalas på onsdag
 
Ja men ni fattar ju...
 
Kakor, tårtor, städning, inhandling, baka, förberedelser förberedelser förberedelser. Sen är jag ju sån att jag vill ha allt färdigt NU. I morgon kväll kommer dalmasarna och då vill jag att allt ska vara klart! Vill inte hålla på o försöka fixa en massa när dom är här! Då vill jag ju bara vara tillsammans!! Så nu fixas det hit o dit medan förkylningen knackar mig på axeln och säger åt mig att sätta mig med en kopp kaffe och koppla av för f-n! Så det gör jag nu! Fötterna på bordet, barnen sover och kaffekoppen sitter nästan med klister i näven på mig. Skål skål!

Kommentarer
Postat av: Kika

Ta inte ut dig nu !!! Vi hjälper till det vet du att vi gärna vill o gör skriv en lista till oss oxå!

2013-04-25 @ 07:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0