Spänningen stiger

Casper har varit på dagis och under tiden har jag och Tilda gått med vovvar, läst bok och handlat. Akvariet har nu fyllts med vatten och med hjälp av förlängningskabel har nu pump och värmare dragits igång. Under tiden akvariet fylldes på passade jag på att dammsuga... igen... Under dagen har jag hela tiden tänkt på vilka tider jag har satt i mig saker och VAD jag har satt i mig för något. Allt för att uppladdningen ska bli så optimal som möjligt. Jag är nästan lite nervös. Det kommer inte att klappa ihop så som det gjorde igår men jag vet inte om jag har tillräckligt med utstickande djävulshorn idag för att fixa det. Jo... klart jag har! Det SKA bara gå. Sista gången jag kör så här långt pass innan varvet. Tänkte hålla mig kring 15km sen och bara jobba på mitt tempo.... biter nästan på naglarna... nu vill jag bara iväg! Springa!
 
OOOh! By the way! MÅÅÅÅÅSTE skryta lite grann. Vi har ingen våg här hemma, så det är alltid att väga sig när man är iväg någonstans där en sån här tingest finns. Svärmors våg är den bästa. Den visar nääästan alltid bra siffror. Igår var den helt fantastisk. Är under vikten jag startade med när jag blev gravid med Tilda! Tänk om jag hade kunnat stanna på den här vikten även EFTER Gbg-varvet.... Vi får väl se... Får väl satsa på att springa Prinsens minne i augusti så kanske det går ;)
 
Och nu?? Dags för kaffe!!

Kommentarer
Postat av: Eivor

Konstig våg det där - tycker inte alltid att den är den snällaste (mot mig). Men det kanske inte beror på vågen utan det som står ovanpå.......

2013-04-15 @ 15:25:43
Postat av: nonstop

Det är 21097, 5 m ingen fara du fixar det! Sen är de fest!! Hela sommaren.

2013-04-15 @ 18:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0