Nöjd löpare

Äntligen! Den ofrivillige vilaren har äntligen tagit sina första stapplande löparsteg efter förkylning och halsont. En lugn liten sju-kilometare väntade. Vi hade lite bortfall på löparantalet då Lova är på kollo. Det blev bara jag och Lystra. Båda var sugna. Den lugna rundan gick på 5,04-tempo i snitt.... hoppsan... Brukar annars ha svårt att ligga i det tempot själv och trodde definitivt inte det om mig efter lite sjuka! Men kroppen var pigg! Benen blev inte trötta, flåset satt som en smäck, bara o mata på! Lystra sprang lyckligt o drog i linan och jag fick till och med dämpa henne ibland. Härligt att hon tycker att det är så roligt med fart! Så nu sitter jag här och är vansinnigt laddad inför loppen i maj. Har fått nummerlappen för det första loppet - Vårruset, startbeviset för Gbg-varvet har kommit och sen är det Hundlöpet. Härligt!! Är laddad till tusen och jag är så glad över att kroppen känns så bra! Nu firar jag med lite rosé!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ska stå längs banan på Göteborgsvarvet och hejja på andra vänner. Då ska jag hålla utkik efter dig och hejja på! :)

Svar: Kul! Då har ja nån känning o hålla utkik efter!
Terese Wahrenberg

2013-04-30 @ 21:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0