Köttbulledags

Vi har slut på färs i frysen... hur ofta händer det i en jägarfamilj?? Katastrofen är ett faktum. Christian sträcker ut en hjälpande hand; "Ni kan få färs av mig!" Halleluja! "Släng med två kilo extra så fixar jag köttbullar till dig. O ja just det, TACK!" Oförskämda Terese har lixom gjort det igen.... Men äh, jag gick väl efter konceptet "tacka inte, bjud igen" som så ofta används i min släkt. Så jag glömde lixom tacka men bjuder igen me ett lass köttbullar. Plus att vi också ska ha köttbullar... Det blir en herrans massa köttbullar... Så tja, jag och Casper ska väl rulla en sisådär 7000 köttbullar idag.... Får nog dra igång kaffebryggaren så jag tar tag i saken... Får nog sätta fart o göra en omgång innan Casper vaknar och ska "hjälpa" till....

Kommentarer
Postat av: madde

de går inte kommentera ditt inlägg "backar" så jag skriver här istället =) Fan va roligt att du gjorde CF passet igen och att de gav härlig träningsvärk! :D Hejja dig !!

Svar: Ja den satte sig gött i ben o rumpa igen men inte riktigt lika illa som första gången! Tänkte jag ska ändra liiiite grann eller lägga till någon övning så det stämmer bättre med "löparmuskler" Får prova det nästa gång!
Terese Wahrenberg

2013-04-12 @ 08:31:35
Postat av: madde

härligt!! =)

2013-04-13 @ 09:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0