Joggingtur

Nu har våra båda doggar, Lova och Lystra, rastat sin matte. Det funkar bra att ha båda med sig. Måste dock skaffa en sele till Lystra, hon trasslar gärna in sig annars. Dom sprang på bra, det var snarare deras matte som hade miljoner ursäkter för att gå en liten stund.... lite då o då.... Skyllde på, ja nu ska vi se, håll, mensvärk, kramp i magen, sura uppstötningar, ja och så vidare lixom. Ingen dag då jag kände mig i form men jag håller på o springer in mina nya dojs inför gbg-varvet och så hade jag ju Lystra med mig så en kortrunda gör inget ;) Se där kom två ursäkter till! Men vi knåpade ihop en mil i alla fall. Nya tag senare i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0