Impuls

Äntligen tittade mitt rätta jag fram igen! 
 
Morgonen började... eh... trögt... Tilda väckte oss allt för tidigt och det var med trötta ögon vi masade oss ner för att mysa i soffan innan frukosttajm. En gnällig Tilda ordnade tidig frukosttajm.... 
 
Fantastiskt härligt väder och efter tja, jag vet inte, kanske tre koppar kaffe, gav jag, barnen och hundarna oss ut på en härlig promenad med mycke spring. Under promenadens gång funderade jag på va sjutton vi skulle göra resten av dagen. Hade ju mina måsten (tvätten), men vi hade även tagit upp klövar för lite spårande. Min tanke var att detta skulle ta upp större delen av eftermiddagen. Medan jag går där i mina "to-do"-tankar och håller koll på hundar o unge, så får jag ett mess från en vän jag inte träffat på säkert två år: "Kaffe på lekstugan idag??" Eh, what?? Lekstugan?? Ett par mess senare vet jag att det ligger i Bongos gamla lokaler i Varberg och är ett lekland för ungarna. Självklart ska vi me! Alla "to-do"-grejjer får tas en annan gång, klövarna får ligga till i morgon, tvätten hängs upp senare, här ska lekas!! O drickas kaffe!! O pratas vuxenprat!! Halleluja!! Ååååh, va roligt vi hade! Efter att vi vuxna hade lekt med ungarna en stund tog vi alla en fika, sen gav barnen sig iväg på egen hand. Det var så skönt! O så härligt att få känna sig lite impulsiv! Det var verkligen härligt att komma iväg med barnen på nåt nytt! Detta behövde vi! Det kommer helt klart att upprepas fler gånger!!

Kommentarer
Postat av: nonstop

Ursäkta röran men det finns fördelar med Pseudonym. Jag har upplevt ett mordförsök innan helgen när jag satte mig för att fira helg, lite som ryskrollet. jag har planer På en liten skrivar klubb. Liten men diskret och bestämda åsikter. Känner äntligen att jag är på G. Här ska skrivas! intresserad?

Svar: Haha, jag har inte så bestämda åsikter om nåt förutom mina barn så jag är nog inte rätt person ;)
Terese Wahrenberg

2013-04-20 @ 22:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0