Hjärnan min...

Varför blir man alltid sötsugen när man ska titta på "Biggest Loser"?? Det blir en apelsin snart...
 
Jaja, det var inte riktigt det som inlägget skulle handla om, bara lixom en avstickare. Är lite sån, disträ, kastar in saker i samtalet som inte har där o göra för min hjärna råkade bara lite plötsligt vandra ditåt och truten går ungefär lika snabbt. Jobbigt ibland, hysteriskt roligt ibland, väldigt pinsamt ibland...
 
Det var inte min hjärna vi skulle prata om heller, eller jooo, lite, fast på omvägar lixom. Nä, inte på omvägar heller. Nä, så hääär är det. Tydligen verkar jag vara inne i en grej nu där jag träffar folk jag inte har sett på länge. I lördags träffade jag en av mina bästa killkompisar, vi kom by the way fram till att det var FYRA år sen vi sågs, inte två som jag nämnde i nått inlägg. Idag fick jag träffat min halvkusin som jag inte riktigt heller kommer ihåg när jag träffade sist. Jag slänger väl till med två år som jag gjorde på killkompisen, haha! Vi pratar i köket, dricker gött kaffe, och vi får gjort många roliga konstateranden under väldigt kort tid. Med vissa människor behöver man inte lång tid för att hinna uppdatera varandra med det senaste. I mitt fall var det jäkla massa järn i elden, väldigt många individer i hemmet att hålla ordning på - speciellt en och även att min hjärna håller på att ruttna bort. Stod exempelvis o letade i kylen efter mjölken.... den stod på bordet... 
 
Lite såna finurliga grejjer har jag haft för mig det sista.... trycker frenetiskt på knapparna på bilnycklen för att låsa upp kundvagnen, letar efter mjölken, öppnar dörren för Tilda där bak - hon sitter fram osv...
 
Jag hoppas helt klart på att en viss typ av skärpa återkommer tillsammans med jobbet....

Kommentarer
Postat av: Kika

Härligt att träffa människor som " fyller på" med go energi vilket de verkar ha gjort snart får vi fyllas på av er härliga energi ska bli sååå mysigt !!!! Kramiz

Svar: Ska bli supermysigt!! Casper är också full av förväntan!!
Terese Wahrenberg

2013-04-24 @ 08:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0