Formtopp??

Mådde kasst i bilen på vägen hem igår. Mådde mindre kasst idag men inte heeelt bra. Tänkte ändå ta en kortare lätt löptur följt av ett litet styrkepass där jag kan reglera allt efter min egen ork. Frågar Christian om han ska me. Grabbarna hade bestämt att sticka ut o springa idag, skulle ja me?? A men va fan. En utmaning. Fixar jag det? Fixar kroppen det? Bagare 1 tyckte att jag minsann skulle det. Bagare 2 ville ha en kort, långsam runda. Lät ju bra. Jag fick bestämma runda. Max en mil.... 
 
Va långsamt det gick....
 
Milen på 51....
 
Snitt på 5,04....
 
Pressar alltså ner mitt pr på milen med TVÅ minuter... en dag jag inte mår riktigt bra....  
 
är det en formtopp tro?? Jag dansar runt på mina moln ett tag nu. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: madde

härligt!! =)

Svar: asgött!
Terese Wahrenberg

2013-04-03 @ 08:17:30
Postat av: nonstop

Duktigt!! Men stanna inte kvar däruppe förlänge och ta det försiktigt ner annars gör de ont!

Svar: Men du förstår, vi änglar kan flyga ;)
Terese Wahrenberg

2013-04-03 @ 17:20:22
Postat av: nonstop

tänkte inte på de.... de är ett partytrick jag också behöver lära mig!! snarast!

2013-04-03 @ 19:37:53
Postat av: Monica WB

Va rädd om dig vem ska lag läsa om annars, och få le skratta gott:)

2013-04-04 @ 09:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0