Ett projekt

Ja, i min värld är det ett mindre projekt och en utmaning att ge mig iväg till ge-kås. Slits mellan lite olika åsikter om det gula varuhuset. Tycker det är roligt att gå och handla där men det är många faktorer som ska stämma; barnfri, pigg, lite folk och pengar på kontot. Oftast är jag inte barnfri, oftast är det faktiskt lite folk när jag är där för jag åker helt enkelt inte dit när det är högsäsong, oftast är man inte pigg som småbarnförälder och det är mycket sällan det finns pengar på kontot. 
 
Nu kändes det ändå som ett måste att åka dit då vi verkligen behövde fylla på förråd av diverse hygienartiklar och annat smått o gott. 
 
Det började bra redan ute på parkeringen när jag skulle ha en vagn och inser att jag håller på att försöka låsa upp vagnen med bilnycklen.... 

Kommentarer
Postat av: nonstop

Den va ny den, nästa steg måste va att försöka köra iväg med bilkundvagnen på coop å det kommer fundera lika bra.

2013-04-23 @ 08:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0