Den ofrivillige vilaren

Ja, jag har åkt på en förkylning och har nu hållt mig "lugn" i drygt en vecka. jag har alltså inte tränat. Men har definitivt inte suttit still, det har lixom inte riktigt varit möjligt. I morgon tror jag ändå att jag kan komma ut på en effektiv runda. Börjar lite kort så jag får satt igång musklerna ordentligt igen. Har kikat på lite lopp jag vill springa i sommar och känner mig taggad till tusen. Fler lopp i maj kan jag inte boka in, men ett i juni, två i juli och ett i augusti borde gå! Millopp det mesta men för att säkert hålla igång formen vill jag ta 21 km på Prinsens minne... vi får se... det kliar lite i benen... vill ut nu.... men nä.... jag lägger upp fötterna på soffbordet och tar mig lite, näpp, inte kaffe, VIN! go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0