Sliter håret!

Går upp, trött som ett as efter en dryg natt. Kissar Lystra, byter blöja på Tilda och sätter på henne kläder, kissar Lystra, gör i ordning frukost, kissar Lystra, äter frukost och plockar undan. Går sen ut i matrummet o ser KISS!! Valpjäpiiiiiiip. Börjar vika ihop hagen på övervåningen för att ta ner den så Lystra kan vara där när jag inte har ögonen på henne, drar då med mig en kruka ner i golvet. Suck. Svär en ramsa men låter skiten ligga, det går ingenstans. Trycker in Lystra i bilen tillsammans med barnen, de andra hundarna får vara i hundgården. Åker in o handlar. på vägen hem hör jag prassel där bak. Lystra har lyckats få tag i en av påsarna o börjat bita sönder den. Valpjäpiiiiiip. Hem kommer vi. Lystra åker raka vägen in i hundgården. Jag behöver en paus. Ska bara fixa lunch, rigna telia, få tag i halebop (idioterna försöker lura på oss ett abonnemang), ringa Dina försäkringar få barnen o somna, SEN blird et kaffe o paus för mig. Skit dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0