Kropp o knopp

Fick kört ett fantastiskt intervallpass idag och kände mig riktigt nöjd när jag kom in igen. Stod inne på toaletten och eftersvettades en stund utan kläder och inspekterade vad jag såg i spegeln. Graviditeterna har tagit ut sin rätt på kroppen. Tar en rejäl titt uppifrån och ner...
 
Huvudet: Om man nu bortser från vad amningen har gjort med insidan av huvet så kan jag ju bara säga att jag har ett naturligt urtunningssystem på håret.
 
Ansiktet: Nu kan vi snacka om att jag har mixed skin! Allt från superfett till snustorrt på en så begränsad yta som ansiktet... Dessutom så hinner man ju aldrig plocka ögonbrynen längre...
 
Brösten: Tänk er en använd tepåse, platt på tre fjärdedelar men längst ner är det en upphöjning....
 
Magen: Den visar jag igen när långrandigt är på modet eller när det är häftigt att ha ett bråck mitt på en annars platt mage... Eller ja asså, den är ju inte platt NU men den ska bli.... så småningom....
 
Rumpan: Den har aldrig haft mer finnar! Dessutom så har den ju då besökare som kommer lite då o då, alcosanal är en av mina bästa vänner.
 
Låren: Det som innan var små ojämnheter är nu kratrar (celluliter) och tillsammans med alla plitor som har kommit så är det en häftig terrängfärd om man drar med fingret längs låret.
 
Sen har vi då området från lårkanten och neråt.... Hade jag bara hunnit hålla dom här spirorna välansade så hade dom faktiskt varit något att skryta med! Är det något bra graviditeterna har gjort med min kropp så är det att rätta till utseendet på benen. DOM tänker jag minsann visa upp till sommaren :thumbup:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0