Känslostormar

Casper är på dagis, Tilda sover, vovvarna sover. kvar är jag i soffan med en stor kopp kaffe. Är livet inte härligt!!?? Kan väl dock tycka att livet just nu är något rörigare än vad jag uppskattar. Då tar man fram blocket o skriver upp en "att-göra"-lista. Man får då en känsla av att ha koll på läget. Så på vardagsrumsbordet trängs nu tuggleksaker (Tildas), nappflaska, kaffekopp, ljusstake, "Tarzan-2"-fodral, mobil, dator, jakttidning, napphållare och kräkhandduk. Mitt i den här massiva röran ligger min bibel, min "att-göra"-lista. Så det är lite ordning mitt i kaoset ;p

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du är la för go...Men visst man ska minsann ha en att göra lista...Annars glömmer man hälften

2012-09-19 @ 15:57:03
URL: http://teamtraildogs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0