Joggintur

Det var ju tjejkväll igår.... herregud så roligt det var! Sent blev det också och naturligtvis var Tilda extra hungrig på natten och morgonkvisten. Stack hem till svärmor vid halvelva och lämnade Tilda tillsammans med Casper där, en joggingtur var inplanerad. man får passa på o utnyttja barnvakten till max ;p Kroppen kändes helseg efter gårdagskvällen så bestämde mig för att springa en annan runda än planerat, en lite kortare... hade dock inte mätt den och sprang lite på måfå... blev till o me längre än grundplanen.... typiskt Terese. Men det gick bra! Nöjd o go fick jag god fisk och potatis när jag kom i mål. Väl hemma insåg jag att Casper hade feber. Både han och Tilda somnade gott, va gjorde lilla mammsen då?? Jo hon somnade hon me.... GÖTT!!! Det är helt klart vad jag kallar en kvalitetsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0