Jisses

Här är det fullt upp! Lystra är jätteduktig och säger till jättebra när hon behöver gå ut. Problemet är att inte alltid jag kan komma DIREKT och hon kan lixom inte hålla sig... Igår bestämde hon sig för att vara kissenödig när Casper var på toaletten och idag när jag höll på att byta bölja på Tilda... fasen.. Men för övrigt går det jättebra! Bella är fortsatt skeptisk med Lova och Lystra leker hej vilt medan Casper förtjust tittar på. Tilda tränar på sina vändningar, från mage till rygg är lite besvärligt... Ska ge mig ut på en liten promenad me vovvarna när Jimmie kommer hem. Det blir mycke vila för dom "stora" vovvarna i me att valpen inte kan följa med ännu, men träningen för det börjar alltså ikväll ;) Hej o hå!

Kommentarer
Postat av: Helene

Jag tyckte Lystra var jättefin! Och jag fattar inte, hur i hela friden du kan ha sån koll på allt! Puss

2012-09-13 @ 11:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0