Jaha

Så var även barn nr 2 inne på ersättning. Det gick jag inte in för med liv och lust om man säger så nu när amningen funkade så bra med henne. Men hon blev inte mätt på det jag hade så jag började prova i förrgår med ersättning och det gillade damen minsann.... Har bara ammat en gång idag, får se om det blir en omgång i natt... känns nästan sorgligt, hann lixom inte riktigt ställa in mig på att sluta så här tvärt. Men nu, nu kan ju lilla mamman ge sig in på cirkelfys och annat kul igen! Någon gång ska jag även åka in till stan och fika... alldeles själv... asså utan barn men kanske med en väninna ;p Fattar ni?? Utan barn! Utan att behöva stressa hem! :love:

Kommentarer
Postat av: madde

GILLA :D

2012-09-14 @ 09:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0