oj oj

Jag är VÄRDELÖS på att fickparkera. Detta insåg jag när jag fick utöva det idag för första gången typ sen jag tog körkort för tio år sen. Hade en tid o passa också så jag var lite småstressad, det gjorde absolut inte saken bättre. jag hoppas att någon tittade ut genom fönstrena på byggnaderna runt om så dom fick sig dagens goda skratt. Alltid roligt att kunna roa någon ;P
 
Tandläkare, handla, Greys anatomy, städa lite, gå med hundar, hämta på dagis och distansträning stod på dagens to-do-list. Fickparkering stod alltså INTE med, men det kan jag ju lägga till nu o sätta en snygg bock brevid. Överlevde tandläkaren, handlade på rekordtid, hann hem till Greys, bölade en skvätt till det, fick plockat undan en del, gick med hundarna till dagis o plockade med Casper hem. När Jimmie sen kom hem så stack jag och Lova ut på en distansrunda. Hon var ivrig när jag satte på henne selen och tyckte att det var skittöntigt att gå i uppvärmningen. Gick 500m sen följde 13,1 km löpning därefter 200 m nedvarvning. Lagom högt tempo gjorde att vi kunde trampa runt hela rundan i 5.50-tempo ungefär. Lagom för oss. Lova klarade det alldeles utmärkt och fick en skön massage sen när hon hade varvat ner och jag hade fått mat i magen. Vi får väl se om hon blir en liten distansbrud och orkar med att haka på i 21 km sen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0