Morgonstart

Man blir lite smått yr i huvet ibland när allting måste funka och klaffa på morgonen och sonen har blivit så frisk så han har mage att säga emot sin mamma. Svettig och inte alls så fräsch längre har jag fått ut tre hundar i bilen och fått på Casper ytterkläder. Tilda hämtar jag direkt från sängen, hon tog sovmorgon. Trycker ner henne i bilstolen ,fortfarande iförd pyjamas, och drar iväg till dagis. In med Casper och sen tillbaka hem igen. Ut med Tilda och tre hundar ur bilen. In och fodra vovvarna, kissa den lilla och sen upp med Tilda ur bilstolen för att klä på henne och byta blöjja. Sen sätter vi oss i köket, pustar ut och lite gröt serveras till den lilla. Det här mammalivet är banne mig inte alltid en dans på rosor, tänker jag och hajjar sen till när jag inser att jag sitter o pratar bajs med min 5 månader gamla tös....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0