Klockan fyra

Strax efter fyra i går eftermiddag fick jag reda på att världen hade vänts ordentligt upp o ner för min bästa vän o hennes syster som också står mig nära. Det var inte längesen vi skrattade järnet i hennes kök och nu... ja det finns inga ord. Det är bara att försöka finnas där när det behövs.
 
Strax efter fyra i natt började ett annat helvete. Barnen turades om att gnälla o hålla sin mamma vaken. Tilda började. Gick upp, gav henne nappen, la mig, somnade nästan, då började Casper, tröstade, la mig, somnade nästan, Tildas tur. Ja så fortsatte det.
 
Så nej, fyra har inte varit något bra klockslag det senaste dygnet.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

4 är inget bra klockslag...då är fröken Hoff ute med sina små svin på promenad......Hoppas din vän ändå kommer på fötterna kramar

2012-10-09 @ 09:27:50
URL: http://teamtraildogs.wordpress.com
Postat av: Helene

Ja, gumman, nu hoppas vi bara på det bästa. Världen har vänts upp och ner för en av mina bästa vänner oxå.
Nu är det upp till oss, att visa vad sann vänskap är!
Kram. Älskar dig!

Svar: Absolut! Kärlek är inte bara att gå hand i hand, det är att hålla varandras händer vad som än sker. Älskar dig me! Kram
Terese Wahrenberg

2012-10-09 @ 11:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0