Hejja förkylning!

För första gången bockar och tackar jag för att Casper har gått o blivit förkyld. Han blir lite mattare, myser gärna och sover gärna mitt på dagen. Perfekt när det blåser storm och ösregnar ute. Hade varit jobbigt att aktivera en fullt frisk Casper idag utan att komma utanför dörrarna. Vi har grejjat med lera, målat med vattenfärger, tittat på film, spelat piano och städat. Tack o lov tog dagen slut till slut... Mammahjärnan är minst sagt slut av att bara aktivera en nästan pigg 3-åring. Tur att det ska bli bättre väder i morgon!

Kommentarer
Postat av: nonstop

Du snackar cirkelfys och träning du jag har börjat arbeta de e jobbigt..

Svar: Stackare där, OJ, va jag tycker synd om dig ;p
Terese Wahrenberg

2012-10-30 @ 08:37:27
Postat av: nonstop

Och jag vågar inte bli sjuk..

2012-10-30 @ 13:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0