Hårmassaker

Vi tar det lugnt på morgonen, snoozar lite o myser vidare, jag o Casper. Efter en stund går vi upp, klär på oss, tar upp Tilda o ser till så hon får kläder på sig också. Sen ställs frukosten fram med en väldig fart, tiden hade sprungit iväg. Sen borstar vi tänder o ger oss av till dagis, utan några speciella bekymmer. Hemma igen myser jag och Tilda lite o jag tar mig även en kopp kaffe. Nöjd över min relativt lugna morgon packar jag och Tilda ihop oss för att åka till ge-kås. Usch. Gillar inte det stället så här års. Åker iväg, drar fingrarna genom håret och fastnar.... fasen, en tova... eller?? Får ut fingret, börjar känna runt i kalufsen. Där var den! Kladdigt??! Får på lite på fingret, kollar läget, marmelad??!! Hur gick det till?? Frukosten var lugn och sansad och Casper kletade aldrig mig i håret vad jag vet och han är den ende som äter marmelad på morgonen... hm... marmeladmystiken tätnar. Ett par timmar senare är fallet fortfarande olöst men ändå ett faktum. jag åkte till ge-kås med håret fullt av marmelad.... nu ska jag duscha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0