Bajsmorgon

Casper kom in tidigt o kröp upp i sängen för att somna om en stund. Tog inte lång tid innan han bestämde sig för att gå upp. Vaknar till av att han står o flåsar mig i ansiktet. Säger till honom att han så snällt får gå ut härifrån eller lägga sig hos mig i sängen igen o försöka vila lite till. Han kryper upp o lyckas somna om. Tio i nio vaknar vi till igen av att Tilda börjar bli förbannad. Casper tittar på mig, sträcker fram handen "oooj, bjäääärk!". "Vaddå, vad är det på handen (mörkt i sovrummet)" "baaajs" "Casper!! Det är ÄCKLIGT att klia sig i rumpan när man har bajsat!!" Suck.... Tittar vilken hand det är han sträcker fram. Fint, den handen har han även kramat om mig med... o tagit i mitt hår.,... dags för en dusch....
 
Sen har vi ju härligt väder också, det är spännande när det haglar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0