Välkommen hem

Helgen gick så fort. En joggingtur, en spakur, ett bubbelbad, en hairspray-musikal, 3 öl, 1 irish coffee och x antal vinglas senare sitter jag på tåget tillbaka hem. Börjar känna förväntan över att komma hem, krama om alla mina godingar igen. Hoppar in i bilen, båda barnen sover, jimmie berättar om sin katastrofala natt och jag börjar förstå vad som väntar mig. Vi kommer hem, kollar läget, japp, båda barnen har feber och är dunderförkylda.... Pregar in alvedon och nässpray i båda ungarna. Välkommen hem Terese....
 
Tack dalmasar för en supermysig helg me mycke skratt!! Hoppas vi ses riktigt snart igen!

Kommentarer
Postat av: Helene

Kramar till er alla från oss. Hoppas du fått vila och koppla av lite hos käre far. Puss puss

2012-11-19 @ 03:09:12
Postat av: nonstop

Som sagt. välkommen hem bloggen önskar vi på twitter.

2012-11-19 @ 08:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0