Terrorist

Ja, vår lilla Tilda-terrorist är snabb som fasen nu. Hon kryper dock inte ännu och tack o lov har hon inte börjat försöka resa sig mot saker ännu. Valphagen åker bort idag då den är Tildas favoritleksak. Kravla bort till den o rycka o slita i gallret så hundarna håller på o skita knäck, det är det bästa hon vet. Riktigt hur jag ska göra idag när jag ska städa vet jag inte... hon får nog vara i gå-stolen medan jag dammsugar... Do not leave your children unattended, eller nåt står det på en lite lapp.... nädå, jag ska bara.....
En tanke slog mig just... Kanske inte ska ta bort valphagen.... bara byta individ inuti den....

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha lilla Tilda har ni fått för era synder...Härliga lilla unge

2012-11-28 @ 17:11:12
URL: http://teamtraildogs.wordpress.com
Postat av: Helene

Tilda har alldeles säkert läst vad du skrivit på hennes mormors blogg och nu visar hon vems sida hon står på. Så de Så!!!

Svar: Vänta bara, hon kommer äääälska julmusik. mooaahhaaha
Terese Wahrenberg

2012-11-28 @ 17:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0