Mycke kul

Har kommit på en grej som jag har fått för mig att jag ska hinna med o göra... nattetid måste det ju bli, de andra minutrarna på dygnet är ju fulla... Jajja. Tanken är i alla fall typ såhär: Som småbarnsförälder får man vara med om väldigt mycke. Allt är inte roligt precis när episoden uppstår men oftast kan man titta tillbaka och le åt det. men hur sjutton ska man kunna komma ihåg allt och kunna le åt det senare i livet? Tack o lov har jag ju bloggat större delen av barnens levnadslängd och där bjudit mina läsare på den här typen av episoder. Tänkte nu försöka leta upp alla episoder, sammanställa och försöka föra ett eget häfte över de här episoderna, så man lätt kan plocka fram dom lite då o då o skratta lite. Jag tvivlar på att jag kommer ihåg alla roliga skit-historier när Casper är 15 o börjar ränna om kvällarna... Ska göra ett försök och sen uppdatera häftet efterhand som det uppstår fler episoder. Ett arbete som bör hålla mig sysselsatt de närmaste 20 åren..... Bara så jag helt säkert inte går sysslolös... har så lite för mig lixom.... ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0