Sovmorgon? HA!

Jag brukar få ligga lite längre när Casper inte ska på dagis. Han reder ju sig själv rätt så länge på morgonen, leker lite, vilar lite osv. Hörde hur Jimmie gick ut vid sex, då kom Casper upp, satte han på pottan, hör lillan vakna, hämtar henne och ammar henne i sängen. Allt frid och fröjd. Ligger o slumrar. Casper går upp. Leker lite. Lillan äter färdigt och jag låter henne ligga kvar o sova hos mig, mysigt. "Oj, blä, oj" ... Bådar inte gott... Kikar på Casper. Då står han med blöjjan vid knäna och den är full med nr två som nu har spridit sig till ben och händer.... *suck* Slut på sovmorgonen. Ner i duschen med sonen. Nu är han ren, går utan blöjja, hundarna kissade. Nu ska jag belöna mig själv genom att läsa lite bok innan det är dags för frukost... Läser Keplers "Eldvittnet" Är redan fast efter 20 sidor....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0