skitsnack

Ja, har ni ingen bajshumor så hoppa till ett annat inlägg...

Vi har skojat om att jag aldrig får hålla mig fräsch mer än en minut efter att jag har duschat. Oftast så är det då mjölkdroppar och sånt kladd som kommer på nya byxor, linnen och bh:ar. Tog en dusch idag medan BÅDA barnen sov. Nu ska det väl mycke till att jag ska bli nerkladdad. Gick ner i källaren för att slänga in gårdagens kläder från bajskatastrofen. Inser då att dagis har inte ens sköljt av hans kläder... hela korven ligger lixom kvar i kalsongerna... lite hopknycklad efter transporten i påsen osv. fan.... Ställer mig vid källarduschen och försöker då att spola av kläderna. Detta med armarna lååångt från resten av kroppen för att det inte ska stänka någonting på min fräscha outfit. Klarar mig faktiskt från diverse stänk. Nöjd med mig själv får jag igång maskinen. VÄcker sedan minsta barnet för att förbereda henne för en utflykt med ny blöja och mer mat. På skötbordet inser hon att hon behöver lätta på trycket. Först nr 1. Hoppar smidigt undan. HAHA!! Klarade mig igen! Sen tycker hon nr 2 behövs. Även detta hoppar jag vigt undan, tackar Gud för att han har tagit bort det mesta av min mage väldigt fort. Ställer mig tillrätta igen och då inser jag, fan, ungen är inte klar.... för sent.... jaha....


Kommentarer
Postat av: Emilie

*fniss* Bra kämpat kusin.....älskar din blogg!!!!

2012-05-09 @ 16:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0