Så sugen...

... på att sätta igång med träningen nu! Men lite mer rutiner behöver tränas in här hemma först. Plus att kroppen så snällt får läka ihop lite till. Ska börja fila på ett litet gymprogram nu. Har insett att jag inte har råd med en PT nu. Får så snällt vänta. Under tiden kör jag på själv. Lite kunskaper har jag ju fått och jag vet vilken typ av övningar jag gillar och har nytta av så nu ska vi snickra ihop ett litet program...

Kollade igenom vilka lopp jag vill springa i sommar. Det blev sex stycken under juli, aug, sep. Vi får se vilka som är praktiskt möjliga att genomföra med barnvakter osv. Men drömma kan man ju... Ett lopp är redan spikat.
Göteborgsvarvet 2013...


Kommentarer
Postat av: alexandra

Klart du ska springa!! het tips är att du köper direkt när dom släpper startbevis..jävlar så snabbt det blev fullt...

2012-05-10 @ 18:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0