Reducerad planering

Ja, att jag inte skulle få gjort allt som jag ville göra förstod jag ju. Typ halverade listan när realisten i mig kom fram. Spår med Lova blev det i alla fall! I medvind, två vinklar. Tösen har mäkta problem vid vinklarna, men får hon gott om tid på sig så reder hon ut det. Än så länge har jag ju även hyffsad koll på hur jag har lagt spåret så minsta lilla tecken hon visar till att vara på så följer jag med så vi kan arbeta upp självförtroendet i spåret.

En powerwalk blev det medan spåret låg till sig och tvätten har blivit upphängd men mer än så på listan kommer inte att avverkas. Nu ska hela familjen badas och duschas, det tar sin lilla tid,  för att sedan åka iväg en sväng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0