Nu vet jag...

...lite mer om mina gränser. Vi var ju ute o gick igår. Inga problem. Tappade lite blodsocker och lärde mig då att det blir frukt med ut på promenaderna hädanefter. Jimmie skulle iväg en sväng på förmiddagen idag. Jag, motiverad att få in rutiner, ser till att tajma amning o dyl för att sedan ge mig ut på promenad med två hundar och två barn och två frukter. Frukterna intogs rätt så omgående av mig och casper. Lite av en prövning att klara två hundar i koppel, syskonvagn och äta äpple samtidigt... Det gick och promenaden flöt på bra. Väl hemma känner jag att den del av kroppen som blev mest utsatt under förlossning började bli ordentligt öm... behöver sätta mig ner... mat måste dock fram på bordet. Slänger fram mat, vi äter, jag får frossa och magknip plus att det ömmar en hel del på känsliga delar.. Nu sover Casper och jag ligger nerbäddad med tjock tröja, filt, vetekudde över pattarna och benen tätt ihop. Får nog planera lite bättre i morgon....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0