Nu så...

Nu har hon satt igång med träningen. Det lilla man nu kan göra som nyförlöst. Kosten jobbar vi på, helt klart. Äter redan bättre än innan förlossningen. Försöker även tänka på det dom sa om vad som får igång mina blodvärden igen. Förlorade ju en del blod så det måste vi bygga upp igen och då ska man tänka på vissa grejjer om vad man äter o så....

Träningen också ja. Knipövningarna görs ett antal gånger varje dag. Jobbar även med att få igång mina magmuskler genom andningsövningar a la Olga från Biggest Loser. Idag blev det även en skön promenad. Ingen rask sådan men ändå en runda på runt 45 min. Hejja mig! Nu kör vi!!


Kommentarer
Postat av: alexandra

Hehe inte bara jag som har för många bokstäver....Yo go Girl!

2012-05-04 @ 04:51:39
Postat av: madde

va rädd om dig men kör hårt :D <3

2012-05-04 @ 06:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0