Nu så!

Jag har avancerat! Ifrån att traggla plankan så fick jag äntligen satt i min tränings-dvd och körde ett kort lätt pass med mage och rygg. Lämnade Casper på dagis med vovvar och Tilda i släptåg. Tog en omväg hem då lilla snuttan sov så gott i vagnen. Så när jag kom hem såg jag min chans till att köra igång dvd:n. Ensam hemma, ingen som tittar, nu kör vi! Kändes jättebra. Har lovat mig själv att köra den lätta, korta träningsfilmen hela veckan och INTE gå upp på mer avancerad nivå även om det retar mig till tusen. Men förnuftet pratar lite högre än egot denna gången. Får se hur länge det håller i sig ;)


Kommentarer
Postat av: Helene

Vad e d för dvd du har??? Nåt för mig??? Sommarkläderna hade krymt när jag tog fram dom.... så jag e väldigt intresserad! Puss o kram

2012-05-22 @ 08:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0