Motiverad

Det riktigt kliar i kroppen. Den vill verkligen komma igång med riktig svettig träning. Får hålla mig i tyglarna ett antal veckor till. Kör lite planka och andnings- och knipövningar än så länge. Var inne på min gamla blogg och kikade på maj månad förra året. Det var mycke träning då. Jag slog mitt personbästa på Vårruset och så sprang jag ju Gbg-varvet i slutet på maj. Var så roligt och inspirerande att läsa om min glädje över träningen och förväntningarna på loppet osv osv. Vill komma igång igen! NU! När jag väl sätter igång kommer det att uppdateras med mätningar och vägningar här på bloggen. Det kommer att skrivas om joggingturer och gymbesök. Läääängtar....

Kommentarer
Postat av: Helene

Att du inte kopierar och sparar dina bloggningar i ett Word-dokument. Det är jätteroligt att ha, och då kan du skriva ut det sedan och ge din livsberättelse till ex dina barn. Jag håller på att spara ner mina, det blir en hel bok! Jättekul

2012-05-09 @ 10:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0