Mammalyx

Har faktiskt unnat mig lite grann idag. Var på Fynda och gick in till studio9 för att spåna in ett fint nagellack. Det blev tre... extrapris o allt! + lite utsmyckning till naglarna.



För er som bryr er; från vänster 292 St Germain, 6 Osaka, 29 Glasgow. Alla från Mavala.

Kände när jag gick därifrån att det är så himla mycke grejjer som står på min önskelista nu; en hundförarjacka från engelson, blommor till trappan, gps-klocka till löpturen, nya sportbh:s, nya löpartights, en trädgårdsmästare, en städerska, en chafför eller varför inte en som jag kan skicka iväg på diverse ärenden medan jag högtidligt sitter i soffan med fötterna på bordet och ammar. Ja ni hör ju... det är bara till att börja spara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0