"God"morgon

Tio i sju kommer Casper in. Han går på pottan o kommer o myser i sängen. Hör hur lillan börjar vakna i sin säng. Vi ligger o myser en stund i min säng. Sen vaknar lillan på allvar. Upp, kissa, byta på lillan, på med nya kläder på henne, fram med frukost medan lillan är förbannad, brer macka, häller upp yoghurt *skrik skrik i bakgrunden*, serverar Casper, lägger damen till bröstet, får själv i mig lite frukost, färdigätet, med lillan kvar vid bröstet går vi o tvättar Casper, lillan äter färdigt, Casper o Jimmie åker till dagis, hundarna får frukost o åker ut i trädgården, röjjer snabbt i köket *puh*. Morgonbestyren är nu över, lillan ligger till bröstet igen o då inser jag att jag har glömt någon i morgonens kaos. Mig själv. Det känner jag på lukten och jag ser det på vilka kläder jag fortfarande bär... Luktar sur mjölk och svett där jag sitter i min pyjamas.... Hinner nog få bukt på det tills bvc kommer hit... eller??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0