Stressad

Åkte iväg lite på vinst o förlust till gymmet idag. Visste inte riktigt hur smart det var me tanke på att jag hade 75 andra saker jag borde ha prioriterat egentligen... men gymmet lockade mer. Ser att tösen tack o lov har somnat under bilfärden. Spatserar in, lite småstressad, vill hinna me så mycke på gymmet medan hon sover. Under uppvärmningen (hatar uppvärmning, vill lixom köra på med en gång) går jag på crossen i tio minuter me lite olika motstånd. Helt plötsligt tittar Tilda, ja hon TITTAR!! AAAAAH!! Snart drar väl orkestern igång! Vad gör jag då?? Jo jag börjar trampa på som en liten tok på den här crossen, som om minutrarna kommer gå snabbare om jag gör det. *suck* Man är ju inte riktigt riktig i huvet alla gånger. Tar ett par djupa andetag och lugnar ner mig, lägger på lite mer motstånd istället så jag får ut så mycke som möjligt om jag inte skulle "få" träna mer. Tilda somnar naturligtvis om och jag kan träna och svettas i lugn o ro.


Kommentarer
Postat av: madde

hahhaha åhh jag såg framför mig en tette på crosstrainern i FULL FART skrattar

2012-06-04 @ 19:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0