Njuter

Ja, gårdagens lycka håller i sig även idag. Går runt med en lätt, skön TRÄNINGSVÄRK! Underbart! Inte så jag stapplar fram, men det är lite stelt i benen. GÖÖÖÖTT!

Skulle ju börja träna på friskis på torsdagar. Dock inte idag. Har inte varit så sent o tränat förut som klockan 10 så jag vet inte riktigt hur dom rutinerna skulle se ut. Så det provade vi idag. Gick med hundar och barn till dagis och lämnade Casper där vid åtta. Sen när vi kom hem fick Tilda lite mat och därefter var hon pigg. Kände att jag var tvungen att få dammsugat och fått gjort ditten och datten också men njäää, mycke mysigare att sitta med en pigg dotter i soffan och prata gurgel-språk och le töntigt. Så vi bara njöt hela förmiddagen. Det var härligt att bara rycka på axlarna åt allting och bara mysa med lilla Tilda. Vi hinner sällan det tycker jag. Efter ytterligare en slurk mat packade vi in oss i bilen och åkte och handlade och då sov hon nära tre timmar. Så det borde funka att åka till friskis vid halv elva... Idag hade det gjort det i alla fall.... får se hur det blir nästa vecka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0