MYCKET besviken Uppdaterad 11.52

Upp som en sol, ner som en pannkaka... eller hur e det du brukar säga Alex?

Åkte till Friskis idag direkt efter avstjälpningen på dagis. Tilda sov så gott i barnstolen. Kliver in, laddad till tusen, i lokalen, ska köra lite nytt idag med lite mer fokus på mina löparmuskler. Placerar Tilda där hon inte är ivägen, typ två meter från mig och min maskin. Kliver upp. Börjar köra. Då kommer en instruktör fram (en budbärare jag tyvärr inte kunde ge mig på, det ska man ju inte) och talar om att ledningen inte tyckte det var ok att jag hade med Tilda där. Barn under 12 år får ju inte vara på gymmet, det står ju en lapp på dörren. Mammagyms-dagarna hade dom inte kvar längre. Jag fick jättegärna träna färdigt dagens pass men sen fick jag lösa det med barnvakt.... Så är det någon som vill vara beredd på att amma mitt barn mellan halv nio och tio en till två förmiddagar i veckan?? Man kanske ska sätta en annons på blocket.
Blev hänvisad till ledningen om jag ville ta upp det här med någon. Tro mig, det ska jag. Mannen, budbäraren, var väldigt trevlig så jag kunde inte med att bli förbannad mot honom men jag behöver väl knappast tala om att jag klev ner från maskinen relativt fort och gick därifrån... vansinnig... tala med ledningen nu var det inte frågan om, hade inte fått fram ett ljud. Ringde dom för en stund sen, verksamhetschefen skulle komma in halv tolv... någon kommer hänga på telefonen då. Jag VÄGRAR att ge upp min energiboost!


Uppdatering

Har nu fått tag i rätt person och pratat med henne o se där! Man hade hunnit prata om mig redan! De har nu lagt in tider igen då det är ok att komma med bebis i babysitter eller som ligger kvar på filten. Tisdag 11-13 och torsdag 10-12. Så på torsdagar, gott folk, är jag på friskis. Tack för den lösningen! Snyggt av er!


Kommentarer
Postat av: Helene

Ge dig inte! Dom måste ju kunna komma med en bra förklaring. Så många är det väl inte som kommer med barn dit så det kan bli ett problem. Dom behöver ju inte annonsera, att det är tillåtet att ta med sig barn. Kram på dig! Tack för i lördags, det var SÅÅ mysigt, även om jag inte var speciellt trevlig..

2012-06-11 @ 11:50:41
Postat av: Anonym

Det var bra att de tog ett sådanmt beslut iallfall. Vem i hela fridens namn skulle möjligtvis störa sig på lilla Tilda. Kram på dig älskade kusin.

2012-06-11 @ 18:47:06
Postat av: Helene

Ja! 1-0 till Tess!

2012-06-11 @ 21:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0