Lyxförmiddag

Vet ni vad jag gjorde idag??? *trumvirvel* Jag var och handlade!! ENSAM!!!! Fattar ni??? INGA BARN!!! Jag kunde dra på stereon i bilen hur högt jag ville (synd att cd:n e paj men tack o lov körde Rix bra musik hela vägen) och det gjorde jag ju naturligtvis. Dessutom sjöng jag till låtarna för full hals! Sen STROSADE jag runt i affären och såg till så att jag fick med mig allt hem utan att stressa. FANTASTISKT! Har inte varit ensam på det viset på två månader. Underbart var det! Och som en liten gräddklick på toppen så har jag även varit ute o sprungit idag jue! (Se föregående inlägg) Asså bättre lördag kan det inte bli! Eller jo vänta, det kan det! Det blir Countryfestival i Björnås ikväll. Mat hos Christian först och sen dra vi till byapuben me barn o allt! Ska bli så mysigt!


Kommentarer
Postat av: madde

även om jag inte har barn själv så kan jag tänka mig att det var MAGISKT!! :D

Svar: Ojaaa!!
Terese Wahrenberg

2012-07-01 @ 15:39:59
URL: http://workit87.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0