Lite träning...

... för hunden Lova också. Igår fick jag träna med lite störning. Mamma kom upp med Bosse och Majken. Det blev en promenad med ett kort träningspass på fotbollsplanen i Bänared. Lova orkade intemycke i värmen men oj så nyttigt det var att hennes älskade mamma var på samma plan och hon fick inte gå dit! Jag var inte riktigt alert en gång när mamma tränade inkallning på Bosse så då stack Lova dit. Lite bassning fick hon sen lekte vi oss tillbaka till skuggan. Sen höll hon sig där hon skulle även om jag fick påminna henne vid nästa Bosse-inkallning om vad som gällde ;) Duktiga vovvar!


Kommentarer
Postat av: Helene

Tack för en jättemysig eftermiddag med dig, barnbarnen och hundarna. Vill väldigt gärna göra om detta med er alla. Så kanske lata mamma kommer igång med lite hundträning igen. Är Jimmie lite irriterad på mig?? Hi hi, skojigt med lite diskussion. Älskar er alla! Kram

2012-06-22 @ 11:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0