Hjärtat svällde av glädje

Ja, idag har det hänt. Äntligen såg jag en lycklig Bella. Klumpedunsen som bara sover inomhus fick äntligen lite lekryck ute i trädgården och bjöd in Lova. Hörde ett skall, vände mig om med ett vass "scccchhhh" på tungan men svalde det kvickt när jag såg vad som utspelade sig. Dom jagade varandra, hade fullständigt spel båda två. Dock vaknade Lova ur sin eufori när Bella i princip sprang omkull henne. Hon tyckte då att Bella var väldigt klumpig och stannade då upp med ett osäkert uttryck. Bella hämtade då en boll (som inte var hennes men mitt vanliga konsekventa jag skuffades undan av mitt lyckliga hjärta) och försökte få igång Lova igen med inviter och skall. Nä.... gick inte... Jag gjorde färdigt det jag skulle sen gav jag mig in i leken och då jäklar drog det igång igen. Underbart o se! Härligt Bella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0