Hjälp!!

Tänkte ha lite is i magen för en gångs skull men det får jag nog lägga åt sidan! Har ju då önskat mig en herrans massa pengar i present så jag kunde köpa mig en redig pulsklocka, har tittat ut en. Har fått mina pengar, klockan är inom räckhåll, tänkte försöka ha lite is i magen och inte åka o köpa den direkt, utan få skrivit ner en lista på vad jag mer ska handla då så jag får med allt hem, det blir alltså en resa till både netonnet och ge-kås. Vill lixom inte glömma något... Går in på nätet och tittar och suktar efter min klocka. Nästa vecka... tänker jag... DÅ ska jag köpa den, när Casper är på dagis. Då ser jag det fasansfulla... Den håller på att ta slut! Utgående! HJÄLP!! Vill inte betala mer för att få den nya modellen, nänä. Så nu har jag lite panik. jag som skulle sova nu, vill bara rycka upp ungarna ur deras sömn och slänga mig i bilen... får försöka lugna mig tills Jimmie kommer hem....


Kommentarer
Postat av: madde

kan du inte beställa den på nätet? få den hemskickad? :)

2012-06-08 @ 09:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0