Härlig träning...

... med mamma och hundarna idag. Vi tog en liten promenad och stannade sen upp på en plätt för att träna lite. Jag kan inte få bättre störning för Lova, hennes mamma och hennes favoritperson i livet. Så det blev lite kontaktträning. Varje gång hon tittade på mig åkte leksaken fram. Sen körde vi lite inkallning förbi Majken o mamma. Lova var superduktig när hon hade förstått vad jag var ute efter. Sen tittade vi lite på hur hon ställde sig i utställningskopplet och hur jag skulle korrigera henne och träna vidare med henne. Allt gjorde fint för Lovas lilla huvud och hon kurade ihop sig gott tillsammans med Bella i hennes biabädd när vi var klara. Kanske blir det ett spår i morgon eftermiddag. Vi får se....


Kommentarer
Postat av: Helene

Tack underbara du, för att jag får göra detta tillsammans med dig, Casper, Tilda och Lova! Det är så härligt att få träna Majken lite och så fantastiskt skönt att slippa sitta hemma själv när livet känns pest. Att få få komma till dom man älskar mest är en lisa för själen. Och så himla mysigt!

2012-06-30 @ 11:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0